fredag 18 december 2009

Vad händer här?

A: sweet potato-mash gone wrong
B: Mi färgar utväxten
C: saffransbulldeg på helt fel ställe

Man är aldrig så snygg som i frisörstolen, right? Smickrande belysning, gömd under ett tält, och med klet av olika karaktär i håret. I går var jag hos min frisör för att, som ni ser, färga utväxten och toppa. Kletet såg verkligen läskigt ut, men blev så klart bra när det var färdigt.

Däremot hände en liten otippad sak; luggen jag saknat så länge återuppstod! Så nu är jag mellanmörk med lugg, känns fint. Med mig hem fick jag också ett nytt schampo från Sebastian. Jag har haft blondin-varianten förut och varit nöjd, så det här blir nog utmärkt.

4 kommentarer:

  1. Man blir ju himlans nyfiken på resultatet!

    SvaraRadera
  2. Loved the mms, loved the result, love you!

    SvaraRadera
  3. Kabuki: om du bläddrar igenom vår kategori "Hårmojs" hittar du äldre bilder som stämmer ganska väl överrens med nya resultatet :)

    El: ho ho ho HO! <3

    Kerstin: den var eftersaknad :)

    SvaraRadera