tisdag 1 december 2009

Jul 2009: julklapp till mig själv

Jag har saknat ett bra krämrouge ett tag nu, och speciellt mitt gamla favoritrouge Rosebud från BECCA. Därför blev jag väldigt glad igår morse när jag möttes av ett rea-mail från HQhair i inboxen, med 50 % på just krämrouge från BECCA (och även andra produkter från märket)! Jag har varit snål och valt att inte köpa nytt rouge eftersom BECCA håller så höga priser, men med halva priset tyckte jag att det var en bra deal.

Ibland tycker jag det är för osäkert att köpa just rouge på nätet utan att prova innan, men just i detta fallet fick jag bra hjälp av bilder hos Karla Sugar. Visst ser Amaryllis fin ut? Ett dovt, rosa vardagsrouge som förhoppningsvis kommer se väldigt naturligt ut även på mig.

PS: dessutom är det ju ett passande namn nu i juletider!

3 kommentarer:

  1. Jaaa, jag längtar! :'D Synd att inte din concealer fanns..

    SvaraRadera
  2. Den ser väldigt fin ut! Jag blev också sugen =)

    SvaraRadera