söndag 6 december 2009

Jul 2009: adventstävling #2

Dags för adventstävling nummer två! Vi bad ACO ställa upp med sköna priser åt våra trogna läsare – det enda du behöver göra för att medverka är att lämna en kommentar på det här inlägget där du anger namn och e-postadress. Sista tävlingsdag är torsdag den 10 december kl 24. I dag kan du vinna detta granatäpple-set från Natuvive, innehållandes söt-doftande duschkräm, bodylotion och handkräm.

Update: Grattis Natalie med kommentar #23, vi har kontaktat dig per mail!

Anhöriga och vänner till El Mika får ej medverka i tävlingen. Vinnaren utses genom slump av El Mika och beslutet kan ej överklagas. Vinsten kan komma att skickas efter nyår.

26 kommentarer:

  1. Förlåt, missade mailadressen:
    ninni_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. åh. jag är med!
    jenniferedstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med :)

    synystergates_a7x_@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar :)
    felizia_616@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. med! josse_suomi_@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla!

    SvaraRadera
  7. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla!

    frokenfrodig@gmail.com

    SvaraRadera
  8. tjoho! klart man e med!

    annahita [punkt] yazdi [at] gmail [punkt] com

    (spamsejfar)

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar! lillamolly@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Sniffade på dessa produkter för ett tag sedan. Det hade inte varit dum att vinna dem, de luktade härligt!!
    lindakarlson84@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Vill gärna tävla!
    bettanbofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med i utlottningen/tävlingen! Min mail är synthprinsessa@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Hurra! En tävling till!
    Jag är med!

    asa_asa [at]asabergman.com

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill vara med!

    Olivia
    oliviaistheshit@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Klart man är med! :D älskar granatäpple :D

    SvaraRadera
  16. Kim
    kim_december@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. natalie olsson natalieolsson91@live.se

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Så klart man är med och tävlar :-)
    Mailadressen är:
    fensalar@hotmail.com
    /Christel

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om en liten julklapp till sig själv :)

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Nu får man riktig julstämning! :-)
    lodeka76@spray.se

    SvaraRadera