söndag 20 december 2009

Jul 2009: adventstävling #4

Dags för fjärde och sista adventstävlingen! Vi bad ACO ställa upp med sköna priser åt våra trogna läsare – det enda du behöver göra för att medverka är att lämna en kommentar på det här inlägget där du anger namn och e-postadress. Sista tävlingsdag är torsdag den 24 december kl 24. I dag kan du återigen vinna ett granatäpple-set från Natuvive, innehållandes söt-doftande duschkräm, bodylotion och handkräm.

Update: grattis Elizabeth med kommentar #17, vi har kontaktat dig per mail.

Anhöriga och vänner till El Mika får ej medverka i tävlingen. Vinnaren utses genom slump av El Mika och beslutet kan ej överklagas. Vinsten kan komma att skickas efter nyår.

26 kommentarer:

  1. jag är med! :)
    jenniferedstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Yummie! Vinna vill jag och även önska en god jul

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag deltar självklart även denhär gången! :) God Jul på er alla tre! ♥
    amanda-hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vinna setet! Ha en trevlig jul!

    SvaraRadera
  5. Åh, precis vad jag längtar efter!
    ninni_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla. God Jul!

    juliaforsberg79 @ gmail.com utan mellanslag

    SvaraRadera
  7. Jag vill också vara med och tävla :) God Jul!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. Vill gärna tävla! God Jul! Viveka
    bettanbofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. oh deltar!
    God jul och gott nytt år på er ^_^

    emma.andresen@telia.com

    SvaraRadera
  10. jag vill gärna vinna! :) natalieolsson91@live.se

    SvaraRadera
  11. Klart man är med!!
    linaflygerfeldt@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med!

    sara_marklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna tävla. God Jul!

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med! :)
    elizabeth_eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med!! :-)
    God Jul!!

    lodeka76@spray.se

    SvaraRadera
  16. Åh, äntligen, en tävling utan motivering!:) God Jul och Gott Nytt År på er, brudar! Tycker mycket om er blogg, lagom laid back, intressant och välformularad.
    /Karin (karinel_j@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Jag vill tävla! God Jul önskar Molly

    lillamolly@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är med!

    synystergates_a7x_@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med, god jul! :)

    felizia_616@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med! lisa @ schmut.net.
    Måste dock erkänna att jag blev riktigt sugen på att äta granatäpple just nu men det är verkligen värsta tillfället att få sug då allt, precis allt, är stängt!

    SvaraRadera
  21. Tack så jättemycket för vinsten! :)

    SvaraRadera