söndag 13 december 2009

Jul 2009: adventstävling #3

Alla goda ting är tre: tredje advent, Lucia och tävling! ACO har ställt upp med sköna priser åt våra trogna läsare – det enda du behöver göra för att medverka är att lämna en kommentar på det här inlägget där du anger namn och e-postadress. Sista tävlingsdag är torsdag den 17 december kl 24. I dag lottar vi ut ännu ett nagel-kit som innehåller nagelbandskräm, nagelstärkare, nagelfil och handkräm med rapsolja.

Update: grattis Åsa med kommentar #24! Vi har kontaktat dig per mail.

Anhöriga och vänner till El Mika får ej medverka i tävlingen. Vinnaren utses genom slump av El Mika och beslutet kan ej överklagas. Vinsten kan komma att skickas efter nyår.

33 kommentarer:

  1. det där behöver verkligen mina händer! (paulablidberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna! anja_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är med!

    oliviaistheshit@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Josephine, Makeuponista@live.se

    Ha en trevlig lucia! =)

    SvaraRadera
  5. Vore skoj att vinna.
    emost89@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. jag vill jättegärna vinna
    natalieolsson91@live.se

    SvaraRadera
  7. Men oj, det där är ju precis vad mina stackars skur-händer med sköra naglar behöver! Åh, vilken härlig vinst! Jag är med! ninni_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Skulle vara kul att vinna! carincarlson@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Detta skulle jag behöva!

    synthprinsessa @ yahoo.se - utan mellanslagen :)

    SvaraRadera
  10. Hej! Lite tender loving care i form av krämer skulle mina händer inte tacka nej till under dessa uttorkande vintertider :)

    Ha en bra söndag!

    Mvh Emilia (meilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  11. Den här vinsten skulle verkligen passa mina vintertorra händer som... handen i handsken

    juliaforsberg79 @ gmail.com utan mellanslagen

    SvaraRadera
  12. Sweet!
    bodil.norrman(a)gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är också med!
    lodeka76@spray.se

    SvaraRadera
  14. Oj vilket mysigt set!

    Vicky.larsson@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Såklart vill jag också vara med i er tävling!

    SvaraRadera
  16. går ju inte att säga nej till en sådan chans, emma deltar såklart

    SvaraRadera
  17. Jag är väldigt sugen på detta, så jag tävlar på!

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med!

    felizia_616@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Vilken bra vinst nu när kylan kommit. (madelene.dunberg86@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Jag är med!

    synystergates_a7x_@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Mina trista vinternaglar skulle bli överlyckliga för det här fina kitet!

    SvaraRadera
  22. och jag vill vara med igen :)

    asa_asa [at]asabergman.com

    SvaraRadera
  23. Okej då, jag vill också vara med och tävla. Älskar att pilla med nagellack och andra roliga nagelprodukter, men är tyvärr lite för dålig på att faktiskt ta hand om dem också..

    SvaraRadera
  24. Hejsan!

    Jag vill vara med!
    Ska jobba extra på Spendrups resten av månaden nu och det förstör alltid mina naglar och händer =(
    Men jobba måste man ju!

    jeanette_swardh@hotmail.com är mailen.

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vinna! :-)

    gullit@hos.sandnet.se

    SvaraRadera
  26. Johanna Eliasson
    (Eliasson_849@hotmail.com)

    SvaraRadera
  27. jag vill tävla.
    bettanbofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hoppas på vinst!
    liaureole@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill vara med såklart!
    amatory@bredband.net

    SvaraRadera
  30. måste givetvis vara med!
    fakesound_@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Det där är något jag skulle behöva men alltid glömmer bort när det är dags för inköp.
    lisa @ schmut.net

    SvaraRadera