lördag 26 december 2009

Jul 2009: mellandagstävling

Bara för att fjärde advent har kommit och gått betyder inte det att vi inte har fler utlottningar på lager! ACO har ställt upp med sköna priser åt våra trogna läsare – det enda du behöver göra för att medverka är att lämna en kommentar på det här inlägget där du anger namn och e-postadress. Sista tävlingsdag är söndag den 3 januari kl 24. Den här gången kan du vinna den mysiga (och Limited Edition) krämen Golden Delicious, och vi har faktiskt tre stycken att lotta ut denna gången. Så tävla på nu!

Update: grattis Anja, Ninni och Kerstin, vi har kontaktat er per mail!

Anhöriga och vänner till El Mika får ej medverka i tävlingen. Vinnaren utses genom slump av El Mika och beslutet kan ej överklagas. Vinnaren måste vara nåbar per mail efter att tävlingen avslutas, annars går turen vidare.

18 kommentarer:

  1. och jag är ju tydligen dum i huvudet eftersom jag inte lämnade mailadress, men paulablidberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!

    oliviaistheshit@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill tävla!

    anja_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig produkt, jag vill väldigt gärna vara med och tävla :)

    God fortsättning!

    Mvh Emilai (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. ´jag är gärna med :)
    Mathilda

    tiger92an@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Men klart man är med!!
    linaflygerfeldt@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med!

    lillamolly@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jippi vad kul! Jag är med!
    ninni_70@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Åh, den luktar superduper gott!
    amanda-hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är garna med!

    felizia_616@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar igen! :)
    elizabeth_eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag tävlar på!
    egetrum@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar!!
    lodeka76@spray.se

    SvaraRadera
  14. jag är med! :) natalieolsson91@live.se

    SvaraRadera
  15. Vill jättegärna vara med och tävla jag med!

    lina.rundqvist[at]gmail.com

    SvaraRadera
  16. Ohoj! Jag är gärna med och tävlar...

    SvaraRadera