måndag 14 december 2009

Diggin’ Dior

Min Dior-samling är inte riktigt lika omfattande som den senaste jag visade upp. Liten men naggande god; nagellacken och mascaran tillhör mina absoluta favoriter i badrumsskåpet, övriga grejer är tyvärr felköp..

Översta raden:
- 001 Naturel, superblanka naglar i ett nafs
- 741 Bubble Gum, störtskön sommarfavorit
- 981 Black Plum, härligt höstig – denna har jag använt flitigt de senaste månaderna

Främre raden:
- 213 Beige Naturel, lättapplicerad läppenna köpt i ett svagt ögonblick (används aldrig)
- Maximeyes, klockren wow-mascara, kusin till min andra favorit Dior Show
- Terra Bella solpuder, fint men lite för glittrigt och därmed sällan använt

3 kommentarer:

  1. Nästa gång jag hänger hos dig vill jag prova Black Plum! :D

    Mys-idé: nagellacksmålning, alla tar med sin favvo och så får man låna varandras! <3 Extra kul om det bara you and me :'D

    SvaraRadera
  2. Maria: What a splendid idea, nån kväll denna vecka perhaps? :)

    <3

    SvaraRadera
  3. Fina grejer! De som inte är favoriter kanske kan hamna på bytesplatsen?

    Mysidéen låter kanon, jag tror att jag snor den =)

    SvaraRadera