tisdag 13 januari 2009

Badrum: färgstarkt och fantasifullt

Om jag i vanliga fall brukar dras till stilrena och enkla badrumsinredningar kan vi väl kort konstatera att detta badrum inte kan sälla sig till den skaran.

Helfestligt kakel och udda speglar, tillsammans med en stubbe i duschen skapar ett.. lite speciellt badrum. Några produkter som skulle passa in i denna färgexplosion är utan tvekan tvålar och badbomber från Lush, om det inte vore så att jag inte pallar att gå in i butiken så kanske jag hade testat någon tvål eller lotion by now, men nu är fallet inte så. Tyvärr?

3 kommentarer:

  1. Sugen på att prova? Kontakta mig gärna så kan vi göra ett Pret-ty byte! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert badrum! Och jag som annars brukar föredra vitt, vitt och vitt.

    Kan du inte skicka någon att "köpa ut" åt dig från Lush då? :)

    SvaraRadera
  3. Visst ger det Villa Villerkulla-vibbar? (säg det snabbt tre gånger!)
    Jag vet faktiskt inte om jag saknar att jag inte provat något från Lush, det är inte ett märke som lockar mig personligen så mycket.. får nog fundera på det lite.

    SvaraRadera