tisdag 20 januari 2009

Sea

Tillsammans med det lila Shadestick jag fick i byte från BettieLi fick jag ett prov på en blåguldigt skimrande ögonskugga i en liten plastpåse. Skuggan var från svenska Makeupcosmetics.se, och är en fantastiskt fin färg lagd på en lite mörkare skugga. Den skimrar i denimblått med lite guld i sig (bilden nedan visar färgen bäst), och trots att den är ganska glittrande så hamnade inget glitter i ansiktet. Jag hade troligen aldrig införskaffat den själv, så jag är jätteglad över att jag fick den!

- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Krämskugga bas Paint Pot Frost (Bare study), MAC
- Ögonskugga ögonlock + undre franskant Eye Shadow Velvet (Velvet lady), MAC
- Ögonskugga ögonlock Mineral Eyedust (Sea), Makeupcosmetics
- Ögonskugga highlighter Eye Shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Mascara Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar