tisdag 6 januari 2009

Fina saker till våren

Det är tre saker som lockar mig till våren: koralliga Coralista från Benefit, den urfina paletten från Stila, och ett glitterfritt rosa gloss från YSL. Jag tror att Coralista kan vara en riktigt fullträff när det gäller fina kinder till vår och sommaren, och dessutom ska det enligt uppgift dessutom lukta gott! Systern Dandelion luktar ju gott av ros, så kanske även Coralista luktar gott av blomma eller frukt? Gloss Pur från YSL har Bjooti visat upp, och det ser ju rent av bedårande ut (dessutom var det längesedan jag köpte ett nytt gloss). Mer glitterfritt åt folket. Slutligen lockar Temptalia mig med att visa upp vårpaletten från Stila, och skuggorna ser fantastiskt skimrande och krämiga ut.

5 kommentarer:

  1. High five för glitterfritt gloss!

    SvaraRadera
  2. Glosset ger grymma ha-begär!

    SvaraRadera
  3. Den där paletten från stila ser riktigt fina ut.

    SvaraRadera
  4. Hanton: visst gör det! :D
    Fåfängan: jag älskar Stilas skuggor, så den här vill jag H-A!

    SvaraRadera