lördag 31 januari 2009

Magic hands

Jag gjorde nyligen en fantastisk upptäckt; en person i min närhet är helt grym på att ge massage. Precis vad jag behöver när det är så stressigt med jobb och projekt, detta tänker jag absolut utnyttja i tid och otid!

Jag är ett stort fan av Lushs produkter, och deras massageoljor är inget undantag. Det var ett tag sedan jag testade mig igenom deras sortiment, men Wiccy Magic Muscles är en gammal favorit som lindrar ömma muskler. Nyheten Mange Too är jag extremt sugen på att prova. Tog en runda i butiken häromdagen, och den luktar helt ljuvligt av honung och vitchoklad. Blir nog en sån i nästa vecka när projektet är inlämnat.

2 kommentarer:

  1. åh, att ha folk i sin omgivning som masserar lät ju inte fel! =)

    SvaraRadera
  2. Singeltjejen: Eller hur! Så himla gött. Happy I am :)

    SvaraRadera