tisdag 27 januari 2009

Över- och underlack från Essie

Jag brukar använda överlack när jag målar naglarna för att få extra glans och hållbarhet, däremot har jag aldrig orkat bry mig om underlack. Jag har inte naglarna målade såpass länge så att naglarna blir missfärgade, och därför har jag struntat i underlack. Tills nu, när jag blivit trött på mina vågiga och ojämna naglar. Därför beställde jag hem ett så kallat ridge filler-underlack i fredags när lönen trillade in. Samtidigt blev det två OPI-lack till mamma, och ett nytt överlack, även det från Essie.

De fyra flaskorna beställde jag från Head2ToeBeauty, och sammanlagt (med frakt för $11.80) kostade det 250 kronor – ungefär 200 kronor billigare än på närmaste Kicks eller Åhléns. Och då är dollarn ändå relativt dyr nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar