fredag 9 januari 2009

Essie sommarkollektionen 2008

Jag har samlat ihop fem nagellack av sex som jag har från min favoritkollektion Essie Summer 2008. Även om mina bilder kanske inte alltid är de bästa, tycker jag ändå att mina omdömen om lacken passar med de officiella beskrivningarna. Alla lack ur kollektionen finns att köpa i fullstorlek på Head2Toe, och dom är verkligen värda att köpas med sina underbara färger och fantastiska jelly-finish!

Secret Stash, dramatic, traffic-stopping fuchsia, knallrosa som fick hänga med på Way Out West.
Risky Business, glam red meets shimmery tangerine, skirt sommarlack med lite skimmer.
Guilty Pleasures, pink strawberry bliss, det första jag köpte och således min favorit.
Movers & Shakers, sassy, bold pink, inte det finaste av de rosa, men jag gillar't.
Escapades, red, red-coral, när man vill synas.

4 kommentarer:

  1. åh, den första ljusrosa var jääätte sööt :) kram malin

    SvaraRadera
  2. I want risky business!!!! <3

    SvaraRadera
  3. Guilty Pleasures verkar ju vara det perfekta hallonrosa lacket! Vågar man hoppas på att det blir permanent i huvudkollektionen?

    SvaraRadera
  4. Malin: alla är jättesöta!

    El: i know you wants it!

    Des: det är verkligen perfekt, ja. Slå till medan det finns på H2T? ;)

    SvaraRadera