onsdag 7 januari 2009

Vinnaren av tävlingen!

Ni var ett litet gäng (19 personer närmare bestämt) som var med och tävlade om necessären med våra favoriter i, och efter genomgång av allas roliga, fina och bra formuleringar om "vad betyder skönhet för dig?" så har vi valt ut Paula som vinnare! Paulas beskrivning att hon förknippar skönhet med sina vänner vann våra röster, speciellt eftersom vi är tre nära vänner som skriver ihop här på El Mika. Vänner is da shit helt enkelt.

Jag förknippar skönhet med mina vänner; de vackraste personerna i min närhet. För mig är inte skönhet ett snyggt sminkat ansikte (även fast det självklart är fint) utan det är de människor som kanske inte alls har det perfekta utseendet men blir så vackra och underbara just på grund av att de är dom de är.

Maila oss din adress Paula, så dyker paketet upp hemma hos inom någon vecka.

3 kommentarer:

  1. Grattis Paula, fin motivering! :)

    SvaraRadera
  2. Hihi vad glad jag bliir!

    SvaraRadera
  3. Förresten har jag mailat adressen till mig nu. Och tack igen, superkul!

    SvaraRadera