onsdag 28 januari 2009

Cornflower med lila

När jag ändå testade MAC Cornflower förra veckan passade jag på att göra två olika sminkningar, en på vardera öga. Den andra har jag redan visat tidigare, och den gick i turkosa toner. Den här blev mer lila (surprise?), och jag gillar verkligen den speciella färgen som Cornflower har.

- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Primer Eyeshadow Potion Primer, Urban Decay
- Krämskugga bas Paint Pot Frost (Bare study), MAC
- Ögonskugga highlighter Pigment (Vanilla), MAC
- Ögonskugga ögonlock + nedre franskant Pigment (Cornflower), MAC
- Ögonskugga globlinje Eye Shadow Veluxe Pearl (Satellite dreams), MAC
- Ögonskugga globlinje Eye Shadow Satin (Parfait amour), MAC
- Mascara Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

5 kommentarer:

  1. Jättetjusigt! Du passar verkligen i lila. Parfait Amour är så fin.

    SvaraRadera
  2. Vackra ögon du har tycker jag..

    SvaraRadera
  3. Maya: tack! Parfait amour är så fin ja, går att göra mycket med den :)

    Aja: tack snälla :D

    SvaraRadera